13 september 2018

06.30 UT PÅ PROMENAD

Allmänt

(null)
 
(null)
 
Godmorgon! Imorse vaknade jag 1 timme och 45 minuter innan mitt alarm eftersom Neo tydligen hade väldigt bråttom att gå ut och kissa. Det var ganska märkligt egentligen eftersom han alltid annars är en riktigt tröttis på morgonen och sover tills man själv går upp ur sängen. 
Det jag gjorde efter promenaden med Neo var att lägga mig i sängen igen och kolla på två avsnitt av Bondeparetjag älskar ju program i det stuket. 
Idag är det studiedag för min del och ska strax resa mig upp och göra mig iordning och äta dagens andra frukost sedan plugga. Tänkte höra av mig till mormor också, hon skrev till mig i början av veckan att hon skulle behöva hjälp med att få upp ett skåp på vinden så det ska vi ordna om hon inte är upptagen med annat :-)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress