17 april 2017

PÅSKHELGEN

Allmänt













 
Glaaaad påsk!! I torsdags kom Madde & Alex in på mitt jobb och frågade om Anton och jag hade några planer inför kvällen, och om vi ville komma och äta middag och dricka vin (älskar spontant). Två timmar senare satt vi hemma hos Madde & Alex och bara myste! <3 
Dagen efter bjöd mormor och morfar Anton och mig plus släckten på mat på Rejmyre, mums mums! Senare mot eftermiddagen åkte Anton och jag till Uppsala. Efter en god natts sömn var det bara att ladda upp inför "lekstafetter". Först skulle alla måla ett varsitt ägg och sedan skulle alla rangordna vilket som var finast osv! Jag kan meddela att mitt ägg fick 1 p av alla hahah! Dock så gick det lite bättre senare på dagen när vi körde resten av stafetterna, till exempel så körde vi smidigare varianter av kubb, pil och golf. Jag hamnade på 3e plats av totalt 6, var jätteglad haha. Jag hade en riktigt bra långhelg med andra ord <3






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress