11 mars 2017

ÖVERRASKNING

Allmänt

Vaknade 07.20 av att solen lyste upp hela sovrummet, hur härligt!! En halvtimme senare var Neo och jag ute på en promenad i det underbara vädret, man kände verkligen hur solen värmde! 
Strax ska jag börja gå mot jobbet och när jag har bockat av några timmar där så åker mamma och jag till Intersport i hopp om att jag ska hitta skidglasögon och lite annat. Jag är jättesugen på att köpa pjäxor och skidor men jag tänker att det kan vänta ett år till. 
 
Igår hämtade mamma & Nina mig efter jobbet och vi åkte och köpte fläskfilé, pommes, sallad, godis oooch så vidare :-) Sedan åkte vi hem till Madre och lagade mat, senare kom Anton och Neo OCH helt plötsligt knackade det på dörren och där stod Julia & Robin haha, dom ska vara i Kholm över helgen <3 Vi alla åt och sedan kollade på Let's Dance, hejar på Anja!! Danne den lyckosten är i Sälen med jobbet och har grymt väder (hjärtögon).
 
Kvällens planer är att åka hem till Soile & Thomas och äta and kolla mello. Neo ska även sova kvar sen <3 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress