10 juni 2017

SPAKVÄLL

Allmänt








Jag började dagen med att åka och handla frukost och sedan åka och handla lite nödvändigt på apoteket, dock kommer inte ansiktsmasken därifrån, och så skulle jag hämta ut nya p-piller. Senaste gångern jag har hämtat ut p-piller så är det nya förpackningar och fäger på pillerna, tycker det är lite olustigt att det är olika varje gång. Det ska vara samma grej bara att dom ändrar utseendet men ja, tycker det känns lite olustigt som sagt. 
Ikväll hade vi syskon lite spa hemma hos mamma & Danne. Det blev nästan tjejkväll, Danne fick agera kock ;-)
Vi hade lite fotbad, målade naglarna och oljade in. Jag skulle haft med mig ansiktsmasken men glömde ta med den, sitter istället med den nu. Innan jag åkte iväg till mamma fick jag ett städryck (älskart) och diskade allt jag handlade igår på Ikea, dammsög, skurade golvet och åkte iväg med skräp till återvinningen. Nu ska jag snart dyka ner i sängen! PUSS <3






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress