3 juli 2017

LEDIG DAG

Allmänt

 
 

Idaaag klev jag upp lite efter kl 8 och gick en promenad med vovven, kollade sedan på ett avsnitt Playmakers medan jag åt frukost. Jag bestämde mig för att slänga på bikinin och ta med boken ut på balkongen och jag hann minsann få se solen en liten stund alla fall, hmm..
Jag stod mellan att gå ut och springa eller bara strunta i det OCH det slutade med en springtur, yeey heja heja! Jag har varit halvt sjuk i en vecka och tycker att det är en smula segt att ta tag i träningen igen efter att man har kommit ur spår ett tag. Men anledningen till att jag valde att springa var för att jag vet att jag mår så bra efter plus att jag vet att jag är i det direkt efter att jag har tagit det där första jobbiga klivet. En stund senare kom Soile över med fika, vi skulle egentligen gå till hundparken med Neo men det började regna och åska så vi hoppade över det och tog en fika inomhus istället :-) Ja, det var det, pöss pöss <3





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress