8 december 2017

PACKNING PÅ GÅNG

Allmänt

(null)
 
(null)

Det som har hänt den senaste tiden är att pappa kom till K-holm för 2 veckor sedan! Det var riktigt roligt att träffa honom igen <3 det händer inte allt för ofta tyvärr. Vi åkte hem till mormor och fikade, kollade på gamla bilder mys mys! :-) Vi åkte en sväng till morfar och sedan till Fridas nya lägenhet. Vid 10-tiden på lördagsmorgonen hämtade Julia & Robin upp pappa och sedan åkte vi alla till mamma å Danne för en mumsig brunch. Senare mot kvällen åt vi allihopa på Olympus! ♥
 
Igår hade jag en ledig dag och var på stan tillsammans med mormor för att bland annat hitta en present till Fia som vi ska fira i helgen och så hittade jag lite julklappar till julklappsspelen! När jag kom hem tog jag tag i tvätt och dammsög, skönt att få lite fint innan helgen, nu ska vi dock inte vara hemma men trevligt att homma hem till ett städat hem.
 
Ikväll ska jag bara bocka av ett jobbpass sedan hem och sova och imorgon bär det av till Uppsala WIIII!
Hoppas ni får en trevlig heeeelg! Kramis





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress