För ungefär två veckor sedan åkte jag iväg på Kick Off med Ur & Penn, stället jag var på heter Bergendal som ligger i Sollentuna. Det höll på i två dagar. Första dagen satt man och lyssnade på den äldre mannen som äger Ur & Penn, sedan pratade hans son vidare om siffror, om hur företaget ligger till och så vidare. Det var några butikschefer som var uppe och pratade också. Sedan var det dags för lite lek! Man delades in i lag och så skulle varje lag bygga sin egna lådbil haha, och sedan skulle man tävla mot varje lag i en slags stafett. Det varje lag fick var virke, spikar, hammare, såg, två järnrör med däck på, ett snöre, och så hade man tjugo minuter (tror jag det var) på sig att bygga ihop en lådbil. Det var riktigt roligt faktiskt, mitt lag vann inte men vi fick till en jäkligt snygg lådbil allafall haha! 
 
På kvällen var det dags för förmingel och sedan trerätters och saaatan vad gott det smakade! Det var lite priser som skulle delas ut och så var det en komiker som gick upp på scenen då och då. Runt 23-tiden var själva middagen över och baren öppnade och festen skulle börja. Dock var jag så himla trött att jag bara ville gå och lägga mig på mitt hotellrum. 
Klockan 8.20 dagen efter skulle nästa föreläsning dra igång och det höll på fram till lunch sedan var det dags att packa ihop och åka hem. Jag hade så roligt och det var kul att träffa nya människor, jag åkte ju dit och inte kände en enda person. Dessa två dagar var väldigt givande och jag är glad att jag åkte dit! :-) 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress