Jag har en stark vilja/är envis.
 
Jag älskar att ha något roligt inplanerat, att ha något att se fram emot, men också att man gör något spontant. 
 
Det känns som att jag har två personligheter ibland. Vissa dagar är jag social och älskar att träffa människor. Andra dagar kan jag vara ensamvarg och tycka att det är skönt att sitta själv och typ inte göra någonting.
 
Jag hoppas verkligen att Anton jag jag äger en hund inom en snar framtid (tror dock inte att det kommer hända så snart). När får man tid till att uppfostra en valp?? Eller ja, det kanske inte måste vara en valp.
 
Jag får sjukt lågt blodsocker när jag är hungrig. Jag blir helt off, svag, darrig och mår illa om jag nästan inte äter direkt när jag blir hungrig.
 
Jag har de senaste månaderna blivit lite galen i porslin, men nu kommer alla pengar gå till inredning till nya lägenheten. Vilket ska bli så kul, äntligen får vi en större lägenhet och en som vi känner att vi vill satsa lite mer på!
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress