19 mars 2015

I'M BACK

Allmänt

 

 
 
 Några bilder från den senaste tiden.

 

 

God morgon!..eller förmiddag hehe. Är hemma från skolan idag och var det igår också, mår sådär. Börjar få ont i halsen och har haft en sån huvudvärk..! Blir så satans uttråkad av att bara ligga hemma i sängen och glo så därför tänkte jag att jag kan lika gärna blogga. Fixa med bilder osv, bara jag får göra något!! :))...

Alla fall, jag tänkte börja blogga här på blogg.se igen, känns som att jag alltid faller tillbaka hit, de känns hemma liXoM. Så vad har jag sysslat med den senaste tiden? -jaao jag har tränat, va på pass med Wendela i måndags och vet ej om jag hade någon bacill i kroppen som bröt ut när jag tränade som gjorde att jag mår som jag mår idag. Dock mår jag ok nu men mår som sämst på morgonen. Har varit med min underbara, hängt med vänner, har kollat en hel del One tree Hill och har bara en säsong kvar nu, so sad.. Har varit barnvakt åt mina barn tänkte säga haha men åt mina systersöner, systersöner, säger man så? aja, så gulliga och rara dem e♥♥ 

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress