6 februari 2014

SYSKONKÄRLEK

Allmänt Familj

 
 
Ligger äntligen nyduschad i sängen efter en lååång pluggkväll och ska dra igång gossip girl snart. Insåg nyss hur mycket jag verkligen saknar min kära syster Julia som numera bor i Norge, och pappa såklart♥ Nu står man helt plötsligt själv i köket och gör en nattmacka och sitter själv framför tv:en och kollar på en massa dåliga program men som vi tyckte var bra (haha låter fett ensam..). Julia och jag har verkligen samma humor haha!
 Ler när jag tänker på att hon kunde bli så jäkla arg på mig ibland. Men hur arg hon än va så kunde hon inte låta bli att börja le/skratta när jag bara stirrade/log och brukade alltid dra till med "jag ser allt att det börjar dra i mungipan;);)". All kärlek till dig allafall♥♥ 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress