16 februari 2014

STAY

Allmänt Dagens outfit

 
 
 
 
 
5 från idag!
 
Wääh vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg men allafall, hej på er! Idag har jag bara kollat på några avsnitt av gossip girl (som alltid). Sen fick jag ett ryck och tog fram ett träningspass från en app och körde så svetten rann här hemma haha! nu hoppas jag på träningsvärk, vore sååå skönt. Sedan gick jag och duschade, bestämde mig för att fixa till mig och gick ut och knäppte några bilder. Älskar att fota och bli fotad. Vissa tycker säkert att det är töntigt eller tänker "nu tror hon att hon är något". Haha men nej. Gillar som sagt bara att bli fotad/fota! Min blogg, mina bilder, mina ord. PUSSSS
 
 
 
 
Tommy

trodde du hette online haha :)

Sofia Eklund

skorna är sååå snygga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress