7 september 2013

NEW IN

Allmänt Wanted / New in

 

Hej!
Var för en vecka sen i Norrköping med familjen och shoppade så tänkte visa vad jag köpte då, idag istället. Köpte även en höst/vinterjacka men den är snyggast när man har den på sig sååå tänkte att den kan jag visa någon annan gång! För övrigt så ska Maja och jag fixa till oss lite innan vi drar ner till stadsparken för lite pizza. Gott som f*n ska det bli! Hejs

 

 
 
 
 
 
 
 
Joanna Bergman

riktigt bra blogg, råkade komma in här av en ren slump! hade en fråga bara, den jackan från vero moda, du kan inte ge tips/ett inlägg på andra sånna jackor som ser precis likadana ut (färg/markerad midja) fast dem går liiite längre ner? vore jätte gulligt!! Kram

Svar: Vad glad jag blir! Nu har jag svarat i ett inlägg allafall så kolla gärna in, http://olinehenriette.blogg.se. :) Ha det bra! Kram
Oline Röd

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress