18 december 2017

MIN HELG V.50

Allmänt

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
Den här helgen var 10 av 10! <3 I fredags slutade jag kl 19 och efter jobbet åkte jag hem och gosade med Neo och beställde sedan onlinepizza, Anton var på julbord med jobbet så det var bara jag och lilleman några timmar <3 
I lördags ringde alarmet kl 08.50, dags för att åka och handla juuulklappar!! Hittade verkligen bra klappar, både till nära & kära och till julklappsspelen. Tänk att om mindre än en vecka är det julafton, hur sjukt?!
 
När vi kom hem efter Norrköping var det bara att lasta in alla påsar och strax efter det kom Solie och Neo hem. Solie var gullig och bjöd oss plus Karro och Oscar på bio och vi gick självklart och kollade på Solsidan, b ä s t a säger jag bara. Efter bion fixade jag värsta julstämningen här hemma, tände ljus, startade upp julmusiken, startade en brasa på tv:en och började slå in julklappar ♥
 
Igår stod det julbak på schemat, hemma hos mamsen och Danne. Mormor tog först en promenade hem till mig och så satt vi och pratade lite strunt i soffan innan vi gick ut för att hjälpas åt att få bort all snö som låg på mormors bil. Jag fick låna bilen några dagar men så fick den ju bara stå över helgen och var helt täckt av snö haha.. Tillslut kom vi iväg och åkte för att hämta upp morfar och sedan vidare mot julbak! Det blev inte så mycket baka för min del, jag åt mest pepparkaksdeg! Jag vet alla fall en som kommer få skapligt ont i magen....Mioh, han åt pepparkaksdeg HELA tiden PLUS färdiga kakisar hahah. Han åt i flera timmar alltså! Jag förstår honom dock, satan vad gott det är!! 
Nu ska jag bara bocka av fyra jobbpass sedan tar jag helg (jobbar dock på lördag men ledig på måndag) och ska bara mysa och njuta av julen! <3 





 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress