31 december 2013

31 DEC

Allmänt

 

Kan inte sova. wäääh. Hade några finfina dagar i Norge, hela familjen trängde ihop sig i Julias lilla men mysiga lägenhet i några nätter. I lördags åkte mamma, Danne å Nina tillbaka till Sverige och jag stannade kvar hos Julia och sov vidare tills pappa kom. Sedan umgicks jag och pappa några dagar, åt kinamat två dagar i rad haha mmmmums! (min favoritmat).


Sen idag då, tog tåget som gick vid 11 från Geilo till Oslo och sedan Oslo-Stockholm. Och den sista biten kändes riktigt seg, började må illa och kallsvettades plus att jag hade en plats så att jag åkte baklänges.. Så jag gick och satte mig på en annan plats, och precis när jag väll känner att här satt jag bra liksom så kommer en och "jag har bokat den här platsen".. Jaahappp, bara att flytta på sig. Det som störde mig mest var att vagnen var ju nästintill tom också. Det brukar alltid vara fullt annars på just det tåget men inte den här gången, svårt att bara sätta sig någon annanstans då. Nu känner jag att det blev en aning för mycket information om min jobbiga tågresa hem haha men aja!

 

Till något helt annat, nyår imorgon..idag?! som jag ser fram emot! Ska äta med tjejerna och bara ha det gött innan vi drar vidare på fest och "firar in" det nya året! Kommer kännas tomt utan Maja dock♥ Men det tar vi igen någon annan gång bruden! 
Men ska försöka sova nu! puss, godnatt!

 

 

 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress