1 mars 2017

UPPSALA

Allmänt















 

Runt 16 tiden i fredags började vi rulla mot Uppsala, till Antons familj, Neo sov hela bilresan och vi kom fram ungefär vid 18 tiden. Neo blev överlycklig över att se alla, hans svans viftade hej vilt haha. Sedan åt vi lite käk och senare på kvällen körde vi ett sjuuukt roligt spel! På sista bilden ser ni vad vi spelade, alltså en enklare variant av bowling.
På lördagen åkte vi in till stan och jag köpte en parfym. När vi kom hem somnade ALLA (hahah) ett bra tag.. Marie och Patrick på övervåningen, jag och Antonio i soffan och Neo på mattan.
På söndagen var M och P gulliga och gick en långpromenad med Neo och Anton och jag åkte till Ikea för att handla guldknoppar och lite annat. Tillslut var det dags för hemfärd och Neo sov hela vägen hem också <3 När vi var hemma igen släppte Anton av mig vid bion, jag var på filmen Rum 213 tillsammans med mamma, kusinerna och lillasyster. Helt ärligt så var vi alla lite små rädda haha.






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress