9 juli 2017

ROLIG TRÄNING

Allmänt


Julia, Robin, Antonio och jag bestämde oss för att åka till....kommer inte på vad stället heter.., men springa upp och ner för denna backe. Vi sprang upp för just denna på bilden 2 gånger (den var ganska brutal) sedan gick vi till en annan och i den sprang jag upp för 6 eller 7 gånger. Men jag tyckte den här typen av träning var super rolig! Idag går Anton på semester, wiiihhu, så vi har bestämt att vi ska ta oss ut till backen flera gånger och springa lite i den.





På dessa 3 bilder ovanför har jag en ledig dag och Neo och jag åker hem till mamma å Danne, där Julia låg och stekte i solen, mamma och mormor kom senare och hade jordgubbar med sig!!! Alltså jordgubbar kan man ju äta hur mycket som helst av.. ;-) KRAM





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress