12 december 2017

GODMORGON TISDAG!

Allmänt

(null)
 
(null)
 
Neo och jag började dagen med att gå en promenad på 60 minuter ♥ Neo älskarrrr snö, han bokstavligen skuttar fram haha! Jag försökte ta en fin blid på honom men det var bara att glömma. Nu ligger vi i soffan och jag har precis lyssnat klart på Alice & Biancas podd och ska strax värma på gårdagens tacos!! Sedan ska jag kolla på 4e avsnittet om en man från Usa som satt i fängelset i 18 år för ett brott han inte gjorde, jag är helt fast i den dokumentären. 
 
Jag har ju följt svenska tv-programmet bachelor från start och ser fram emot kvällens avsnitt massor då det bara är tre tjejer kvar! Jag har en favorit som jag tycker verkar vara en riktigt bra tjej, Johanna. Vi får se vad som händer ;-)






 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress