↑ Här ovanför ser ni mina två nya bikinisar från http://international.triangl.com/ och jag är helt. kär. Jag har S i under och överdel men tror att jag hade kunnat haft M i underdelarna också. Men resan att få hem dessa var inte smidig eller billig haha...! Ungefär den 9e Maj Beställde jag och Julia våra bikinisar tillsammans och vi fick hem dom den 3e Juni. Varför vi fick vänta så länge var på grund av att när själva Triangel fick hem bikinisarna så blev de ej godkända och skickades tillbaka till Kina, tror jag det var. Sedan blev det tull på 500 vardera. För mina två bikinisar blev slutsumman 2000 kr :-I 

Inte billigt men jag tänkte att det kanske var 2 eller 3 år sedan jag köpte en bikini senast plus att jag tycker dessa är så unika och fina, så det var bara att betala och se glad ut. Och jag fick dom alltså TVÅ dagar innan jag skulle flyga till Spanien!

 

 

 

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress