22 juni 2016

TIDIG MORGON

Allmänt


"Godmorgon" ♥
Jag vaknade till vid 06 imorse och sedan dess har jag faktiskt varit vaken. Jag har lyssnat på lite poddar, kollat på paradise hotel Norge och läst lite bok. Alltså när jag vaknar sådär tidigt så kan jag inte somna om, på grund av att det är så ljust ute. Vilket är lite jobbig eftersom jag är trött och egentligen vill somna om. Men aja nog om det :-) 
 
Idag hoppas jag att min nya dataladdare kommer hem så att jag kan börja använda min dator igen. 
Igår var jag tillsammans med Elin och Wendela på grit-pass. Man håller alltså igång i 35 - 40 minuter och jag har bästa känslan i kroppen idag, jag känner hur det har tagit och hur piggare i kroppen jag är fast jag har lite värk. 
 
Tillbaka till ett par klackar som jag skickade efter för nästan en vecka sedan?! Klackarna har i alla fall inte dykt upp och jag börjar tvivla på att jag gjorde klart hela beställningen..suck.. Jag är 99 procent säkert på att jag beställde, jag skrev in mitt bank nummer och så vidare. Men sen när jag kollade här om dagen så inser jag att jag inte hittar något mail eller sms om en orderbekräftelse. Det kan vara så att jag har fått det på mail men att jag inte kan se det mailet i mobilen. Jag kan bara se ett visst antal mail. Därför vore det bra om jag kunde få hem dataladdaren idag så jag kan få igång datorn och gå in och kolla.
 
 
 
Hoppas ni får en bra dag, kram! 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress