7 december 2016

ANDRA ADVENT

Allmänt



 

Heej! Skönt att det är onsdag (snart fredag), yeey. Förra veckan i fredags kväll började jag känna mig lite dålig, ont i halsen och så vidare. Jag kände mig inte helt hundra fram till inatt, då vaknade jag och kunde knappt andas genom näsa och mådde bara inte alls bra. Därför är jag hemma från jobbet idag och ska bara lata mig! Neo ligger bredvid mig just nu i soffan och sover, så himla söt <3
I helgen som var har jag julhandlat lite tillsammans med familjen. På lördagsmorgonen gick jag och Hannah tillsammans med hundarna en morgonpromenad, efter det åkte mamma, Frida och jag ut till Ingvalstorp och tittade på massa fint julpynt, bland annat <3 Sedan blev det att julhandla, fika, handla och samma visa på söndagen haha. På söndagskvällen gjorde Antonio en god ceasarsallad och vi tände andra adventljuset.





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress