19 december 2016

FJÄRDE ADVENT

Allmänt

 

 
 


 

Min helg var superbra ♥ I fredagskväll promenerade jag och Neo hem till Hannahs föräldrar och åt en jättegod paj där. Hannah hade med sig söta Scooby och så var såklart vovven Frazze där <3 hundarna busade något otroligt och länge!! Det tog aldrig slut haha. Efter ett tag kom Oscar också sedan satt vi alla i soffan, käkade chips å godis, hundarna hoppade upp och ner från soffan och Neo tog sig friheten att kissa under granen..haha..
Hannah och jag bestämde att jag ska följa med ut till stallet på torsdag (!!) ganska nervös hehe, sist jag satt på en häst var nog runt 12 år sedan. Dock ska jag inte rida tror jag, bara titta och klappa på hästarna hade jag tänkt.

I lördags jobbade jag några timmar och i söndags åkte mamma, Danna, Nina, Leoh, Mioh, Anton och jag till norrköping för att julhandla.

Ikväll har jag slagit in paket men skulle ta en liten paus men den pausen blev ganska lång för jag hamnade framför serien Skam fram till nyss. Den. Serien. Borde. Du. Se. På.

Nu ska jag ta mig en dusch och bara längta vidare till fredag och julafton och hela den helgen <3





 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress