29 december 2016

MIN JUL 2016

Allmänt

Fredag 23/12

Jag slutade jobbet kl 18 och efter det åkte Anton, Neo & jag hem Frida och Tobbe för att spela bingo på uppesittarkvällen. Jag vann hundra kronor haha och Frida tusen på sport & fritid, vilket jag gärna hade tagit emot ;-) Vi blev några, Frida, Sammy, Julia, Robin, Johanna, Viktor och så kom Elin hem och överraskade <3

 
Lördag 24/12


JULAFTOOON!! Vi tog upp Neo i våran säng och bara gosade med varandra <3 

Sedan åkte jag till stan för att köpa två julklappar och hämta ut p-piller. Chefen ringde dessutom och bad mig komma till jobbet och hämta mina julklappar. Runt 13-tiden var vi hemma hos mamma & Danne och åt och åt! Efter en stund var vi hemma hos Soile och Thomas tillsammans med Oscar och Sirkka, vi fikade, öppnade julklappar och körde julklappspel. Mot kvällen var vi tillbaka hos mamma & Danne, vi åt lite till och sedan kom tomten. Vi öppnade och jag fick så mycket fina saker, över förväntan helt klart. Är super tacksam <3


Söndag 25/12

Alarmet ringde 09 och vi packade väskorna, alla julklappar och åkte mot Uppsala. Vi kom fram vid lunch och gjorde oss fina sedan åt vi igen och igen haha. Spelade spel, bytte presenter och körde julklappspel. Åter igen, fick så fina presenter, taaack alla nära och kära!! <3 



Måndag 26/12

Jag vaknar först av att Oscar snarkar och tittar ner på golvet och ser att Neo har gått och lagt sig bredvid Oscar på madrassen :') Söt! 

Sedan vaknar jag igen av att det är svinkallt i sovrummet och Anton är snäll och stänger fönstret. Seeeedan vaknar jag igen av en smäll (då har lampan i fönstret blåst omkull) och Anton mumla "det är korsdrag", "men du stängde ju fönstret" tänkte jag och somnade om hahah. Sedan åt vi frukost och alla fixade sig och så åkte vi mot stan. Jag vill spara pengar så jag kollade inte speciellt noga, jag kollade mest på saker som Anton kunde köpa till sig hehe. Och faktiskt så hittad jag en jättesnygg jacka åt honom som han köpte. Sedan beställde vi pizza och sen var det dags att åka tillbaka till Katrineholm. Efter ungefär 2 timmar bilresa så var vi hemma igen och vi tog in all packning plus julklapparna sedan åkte jag hem till Hannah och Oscar en stund. :-)

























Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress