14 mars 2016

HELGEN V.10

Allmänt


Helgen har varit helt perfekt! I fredags åkte Antonio och jag hem till mamma å Danne på middag tillsammans med Julia och Robin också. På lördagen så följde jag med mamma, Nina, Julia & Robin till Lager 157. Senare mot kvällen åkte vi alla hem till Frida och Tobbe för att äta tacos, kolla mello och bara umgås! Majsan kom även förbi och kollade på mello. ❤️ 
Och igår var Anton, Oscar och jag bjudna hem till Soile och Tomas på middag och så spelade vi spel också. Supertrevligt :-) 

Det har ju varit underbart väder nästan hela helgen vilket gör mig sååå glad. Känns som att det är nu jag börjar leva igen haha.. Seriöst, vintern är mysig oså med snö, tända ljus och så älskar jag att åka skidor. MEN när våren börjar komma blir jag så taggad och glad! 


Puss






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress