15 juni 2016

V.24

Allmänt


Hej hej! 
Kom hem från Spanien för några dagar sedan och guu vilken vecka. Det har varit jättemysigt att åka på semester med mamma, Danne, Nina, Frida plus hennes familj & Antonio! Vi alla hyrde tillsammans en villa som låg i bergen och hade otroligt fin utsikt över byn och havet. Bilder kommer jag lägga upp om några dagar. 

De senaste dagarna har jag kollat på fotboll hemma hos Julia, tränat med Wendela, kollat igenom avsnitt jag missat under semestern, fått reda på att jag kommer ha två jobb i sommar. Jag kommer fortsätta i receptionen på Igelkotten plus Ur och Penn. Det ser jag fram emot! 

Juuust det, jag klickade hem ett par efterlängtade klackar igår!! Är skapligt förväntansfull hehe ;-)

Puss natti!






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress