25 januari 2016

HELGEN

Allmänt

 
Den här helgen har varit perfekt och otroligt mysig (förutom en detalj)! I lördags vid lunchtid åkte Anton och jag till Joan's och käkade, det blev frukost och lunch på en och samma gång. Lite senare så åkte vi hem till mamma och Danne där jag skulle raka Antons hår. Efter att det var gjort så skulle han bara hoppa in lite snabbt i duschen. När han kommer ut därifrån slår han huvudet i spegeln (spegeln var alltså utfälld) i kanten och börjar blöda massor. Sedan ropar han på mig att det kommer massor av blod, så jag flyger upp från soffan och ser blodpölar i hallen utanför badrummet, blodfläckar på väggen och blod i hela handfatet!.. När jag försökte få huvet att sluta blöda så luktade det blod och jag trodde en stund att jag skulle tuppa av men det gick bra tillslut, tyckte så synd om Anton♥
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress