11 januari 2016

FLYTTA TILL UPPSALA?

Allmänt

 
 
 
 
I helgen som va så åkte Anton och jag till hans familj i Uppsala och bara hade det mysigt och bara va. Jag älskar verkligen Uppsala, jag hoppas att Anton & jag kommer bo där en vacker dag. Det är bara något med den staden, jag känner mig så hemma där. Det som skulle vara tråkigt med att flytta dit skulle vara att inte kunna träffa sin familj och vänner lika ofta. Jag önskar att jag kunde övertala alla mina nära att flytta dit hehe, skulle aldrig gå men det vore perfekt. Alltid när vi kommer hem från Uppsala sätter jag mig och kollar på lägenheter där, och den här gången hittade jag en som jag blev såå kär i. Jag måste visa några bilder! ( BILDER ) Enligt mig är inredningen lite kall som den är nu men jag blir helt exalterad och drömmer mig bort, jag tänker liksom hur jag skulle inreda den och hur jag skulle få till en mer mysig känsla. Men men, vi får se hur det blir med den drömmen. 
 
 
Puss!  
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress