10 februari 2016

ONT I MAGEN - DAG

Allmänt

Bild från helgen. 

Ligger just nu i sängen och kollar lite på youtube samtidigt som jag hör hur galet det regnar utanför (!!) ganska mysigt dock. Inte så happy väder men för mig kvittar det i och med att jag har mensvärk och bara ligga i sängen och nördar mig in i youtube. Om inte jag käkade p-piller så skulle jag inte vara människa just nu. Alltså jag kommer ihåg tiden jag hade stora mensproblem, jag hade så ont i magen och mina bröst va sinnes ömma. Kul info, men allafall, jag har kollade på Ung & bortskämd för en stund sen och hahaha, det måste ju vara ett skämt, eller? Annars blir jag lite orolig på riktigt. Tycker det är så ocharmigt att vara bortskämd. 
 Men nu ska jag ta och fixa ihop något till lunch!
 
 
 
 
Puss!
 
 
 
 
 
  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress