4 februari 2016

HÅR

Allmänt

 
 
Jag håller på att bli tokig på mitt hår.. Jag får panik när det börjar bli tunt och slitet i topparna! Älskar känslan av nyklipp hår, varje gång efter jag har varit hos frisören mår jag som en gud och mitt hår lyser upp mer, ser friskare ut. Jag måste bara räkna ut när det blir som bäst att jag går och klipper mig. För jag vill inte att det ska vara preciiiis nyklippt till Spanien och jag vill inte klippa mig exakt nu för då kommer mitt hår se likadant ut eftersom det växer så jäkla snabbt. Kanske att jag klipper mig någon gång i april.

Annars händer det inte så mycket annat, jag har varit sjuk fram och tillbaka den här veckan. Ont i huvudet och halsen. Hoppas jag känner mig bättre till helgen då jag har roliga planer inplanerat<3

 

 

 

 

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress