Heejsan! Den senaste veckan har varit ganska händelserik, både positivt och negativt. Har firat min syster som fyllde, Anton och jag var och firade Angelica som fyllde 20<3

För lite mer än en vecka sedan började jag blöda ganska kraftigt och tillslut svimmade jag här hemma men som tur så stod Anton bredvid mig när det hände. Det var så obehagligt och kom från ingenstans! jag kommer ihåg att jag sa till Anton precis innan jag svimmade ba Jag kommer svimma...jag hör ingenting och sedan var allt svart. Jag vaknar upp av att Anton har sina fingrar i min hals vilket han hade för att han försökte få bort min tunga som gjorde att jag knappt fick någon luft, han upplevde det som att jag hade svårt att andas.Sedan åkte vi till akuten och där gjorde jag lite tester, dem på akuten bad mig boka en tid för en gyenundersökning så fort som möjligt och så skulle jag komma tillbaka för att att göra mer tester på sjukhuset, jag ska cykla på en träningscykel för att kolla hjärtat. För när jag var på akuten upptäckte dem att mitt hjärta slår lite extra ibland, vilket jag har känt av men inte trodde var någon stor grej. Men aa, det som hände var bara konstigt och jag har bara svimmat en gång tidigare för ca 5 år sedan. Men som tur i oturen hände det här natten till måndagen, alltså den veckan som det var påsklov, så jag kunde ju bara ta det lugnt och inte behöva tänka på att jag måste till skolan osv.

I helgen som var åkte Anton, Angelica, Mano och jag till boda borg, vilket var superkul! Dock har jag inte tränat på ett tag så jag sitter just nu med en träningsvärk som är ganska skaplig haha.. 
Just nu är jag hemma och har käkat lunch och ska strax tillbaka till skolan.

 

Puss!

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress