11 april 2016

@

Allmänt

 
                                                                                        Dagens middag, mums!!

Jag har haft ont i huvudet hela dagen idag men jag har älskat vädret, alltså, så härligt med sol! Jag har haft två lektioner idag, lämnat och hämtat Nina från skolan, packat en väska eftersom jag ska sova hos mamma och Danne dessa dagar Anton är i Spanien på golfresa. Varför jag ska sova hos mamma och Danne är för att helt ärligt så känner jag mig inte trygg på norr, känner mig inte hemma där heller. Jag vet inte riktigt varför men det bara känns så :-)
Sedan har jag kollat några avsnitt av oth, kollat lite youtube och biggest loser
Nu ska jag äntligen sova och förhoppningsvis så är huvudvärken borta när jag vaknar. 
 
 
Hoppas allt är bra med er, puss!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress