28 april 2016

EN LITEN UPDATE

Allmänt


Hejhej! Just nu sitter jag i skolan och fryser så himla mycket, alltså vädret ute är ju vidrigt, det blåser och regnar.. Plus att jag var tvungen att gå till Maja imorse och hämta min dator och väska som jag glömde igårkväll. Sitter som sagt i skolan och fryser och kan bara tänka på hur skönt det vore att gå hem och lägga sig i ett varmt bad (!!)

Igår var jag på sjukhuset och kollade hjärtat och trampade på en träningscykel. Doktorn sa att allt såg bra ut vilket kändes bra att höra, men han skulle sätta sig ner och kolla noga noga noga på varje hjärtslag ändå. Senare mot kvällen käkade Michaela och jag hamburgare hemma hos Maja och guuu så gott det var! Jag åt för första gången hamburgare med bacon.

I helgen som var åkte Antonio och jag till Örebro eftersom Anton äntligen skulle få köra lamborghini, vädret då var inte det bästa heller, det började hagla precis innan han skulle köra, men men. Nej nu ska jag köra på det sista med gymnasiearbetet :-)


PUSS
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress