22 augusti 2015

MIN FREDAG

Allmänt

Här är vi nästan alla syskon i kanarieöarna (Nina var inte född än).♥

 

Igår fick jag ett ryck och började städa mitt rum, dammade av, bäddade nytt, dammsög och skurade golvet. BÄSTA känslan när det är fräscht och fint omkring sig, det är allafall då som jag trivs som mest. Efter det somnade jag i sängen och när jag vaknade upp kurrade magen något sjukt. Så åkte och köpte godis och tänkte hämta Subway men då sa mamma att det blir stuvade makaroner och falukorv, vilket jag älskar, så då fick det bli det. Sedan blev det lite Desperate Housewives innan jag åkte till Michaela för att umgås med sköna människor.

 

Senare ska nästan hela släkten till min syster och hennes familj för att äta kräftor och kolla på en resa som vi kanske åker på nästa år. Alltså att vi alla hyr ett hus tillsammans. Men det återstår att se om vi hittar något. Vore så mysigt att åka iväg allihopa!

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress