Första skoldagen avklarad! Inte för att den var speciellt jobbig, började 8.30 och slutade 10.55. Haha alltså, mitt schema ser så tomt ut..fick en chock när jag såg det först. Grejen är att jag tog ett beslut för lite mer än ett år sedan, nämligen att förlänga mitt tredje år på två år. Så jag tog studenten för två månader sedan med mina vänner men nu kommer jag liksom tillbaka och "gör klart" kurser som jag har sparat till mitt fjärde år. Jag kommer ihåg när jag tog det beslutet att just då kändes det inte kul, att gå ett år till. Men jag hade inte hunnit med annars, om inte annat så hade mina betyg varit i botten. Känner bara att jag är så taggad på att verkligen anstränga mig mer i skolan, få bättre betyg osv. Plus att mitt schema är så himla skönt, har sovmorgon två gånger i veckan och typ resten av dagarna slutar jag innan lunch!
 

JUST DET. För några dagar sedan så satt Michaela, Maja och jag och kollade om det fanns något rum kvar på samma hotell i alanya som tjejerna hade bokat en tid tillbaka. Vi trodde såklart att det inte skulle finnas något kvar så ni kan ju förstå min lycka när vi ser att det fanns ETT rum kvar!.. Bokade direkt och gjorde glädjeskutt hela kvällen. Anledningen till varför jag inte bokade samtidigt som de andra var för att just då var Spanien bokad, men nu blir det inge Spanien för min del utan jag åker till alanya MED BÄSTA BRUDARNA! Så taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen haha..dör! Plus att några dagar innan vi åker utomlands ska jag till Göteborg med familjen och bara mysa, shoppa och gå på Liseberg. Myyys<3

 

Strax kommer Majsan hit och så ska vi träna tillsammans, igår var vi ute och gick i två timmar också. Båda kände sista biten hem ba fan kan ingen hämta oss istället...! Men känner ändå att jag har mycket energi idag så kan lika bra passa på att röra på mig.

 

Hoppas ni mår bra. puss!

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress