30 november 2014

LITE OM NOVEMBER

Allmänt

 
 
 
 
 

Så november har bestått av lite fest, stress, skola, planering & en hel del mysande. Tog körkort för några veckor sedan och kan väl säga att det är en sån otrolig skön känsla att ha det överstökat, verkligen! Känns som att man kan börja leva sitt liv igen och inte behöva sitta med dessa tester varje dag. Kan säga att teoriproverna var en resa i sig haha.. Först skrev jag i Uppsala och klarade det inte, fick 49 och man ska ha minst 52. Dagen efter skulle jag köra upp vilket inte var några problem, det var liksom det jag kände mig mest säker på. Några dagar senare skrev jag teoriprov igen fast då i Stockholm, fick då 51 p.... Kom ut ur det där rummet och mamma kommer fram och frågar hur det gick och när jag sa att jag var en poäng ifrån att klara det så började båda le och sen skratta. Bara för att det är så typiskt. Dagen efter var jag tillbaka i Stockholm och skulle skriva, fick då 47 p. Kände då att men kom igen... Helgen gick och jag skulle skriva igen veckan efter i Stockholm. MEN blev magsjuk natten till den dagen jag skulle skriva så fick vänta till veckan efter då jag skrev i Norrköping och klarade det med 53 poäng haha!

 

Den här veckan har jag varit hemma ons, tors och idag pga förkylning. Har varit så täppt i näsan att jag knappt har kunnat sovit vilket har fått följden att jag har varit jättetrött och hängig. Börjar dock känna mig bättre idag! Jag har dragit igång några avsnitt av The Hills igen, en serie/reality show som jag aldrig tröttnar på. I helgen blir det bara lugnt hemma-mys med familjen. Ska bland annat vara barnvakt åt Leoh som kommer snart och stannar över natten. Min andra kille åker till Uppsala för att fira jul med sin familj där.♥
Nu ska jag kolla vidare på The Hills. Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa! PUSS

 

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress