(Har så otroligt tråkigt....)

Mmmm ligger här i sängen och äter daimglass♡♡ efter två dagar med den värsta huvudvärk jag har varit med om så förtjänar jag det. Annars har jag bara hängt här i sängen hela dagen och kollat runt på lite jobb & lägenheter i Norge, det lutar nämligen åt att jag och min pingla ska sommarjobba där. På tal om ingenting, whats up med vädret egentligen?! det är ju som en vinterdag ena dagen och nästa en härlig vårdag. Haha orkar inteee, kan de inte bara bli vår på riktigt någon gång eller. Jepp jepp,mycket mer än så har jag inte på hjärtat för tillfället. Ha det fint, puss
 
 
 
Julia

Hej! Fin blogg :)
Gå in på min nystartade blogg och kolla de absolut senaste inom mode & skönhet och massa tips och trix du inte viste om ;)
Har precis flyttat till Norge, Tønsberg så kommentera gärna vad du tycker om min blogg och om du har något tips om Norge :)
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress