14 april 2014

SUMMER LOVE

Allmänt

 
 
 
Här är några klänningar som jag tycker är hur fina/snygga som helst! Allt från vardags till fest. Bara älskar den blåa färgen på Nly trend beaute dress (!!), så klockren på något sätt. 
 
Det var ju ett bra tag sedan jag bloggade sist och ja, ganska mycket har väl hänt. Har fyllt 18 och det har firats ordentligt! jag har övningskört för första gången i trafiken (haha fett stort för mig). Sedan har jag kommit igång med löpningen, vilket känns för himla bra.
Tog en paus från gymnastiken för ett tag sen men "började" igen i fredags. Kommer nog inte ha möjlighet till att vara med på alla träningar i veckan och ej vara med på tävlingar men träna när jag kan och känner för det har jag tänkt mig. Nej nu ska jag kolla över mitt CV och personliga brev en gång till innan jag slår på ett avsnitt av gossip girl. puss!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress