29 september 2013

Allmänt

 

Hej söndag!


Den här helgen har jag bara tagit det lugnt, i fredags så kollade jag på Idol tillsammans med familjen + att jag satt och mumsade på en b&j's som mamsen hade köpt till mig. (Undra hur många b&j's man har köpt under dem senaste åren, och hur mycket pengar man har lagt på dem där glassarna? Jaja goda är dem allafall, haha!)
I lördags så vaknade jag ganska skapligt (tack vare grannen som höll på att såga ned häcken med en motorsåg) Sen käkade jag lite frulle och cyklade sedan till gymmet.
Tog mig även i kragen och beställde hem ett par primeboots, men vågar inte riktigt ta ut någon lycka i förskott för det. Jag menar om storleken inte skulle vara bra eller om skorna inte skulle komma överhuvudtaget, aaa paniik. Haha alltså jag beställde från en sida som jag inte har hört talats så mycket om tidigare men men jag hoppas det blir bra allafall :D. Blablabla och idag har jag tagit tag i "den stora läxhögen", nej men har fått en hel del plugg gjort vilket känns himla bra för då känns det verkligen som att jag bara kan slappa framför tv:en ikväll. Och just nu är vi lite barnvakt åt Labis! Ha det fint, puss!

 

 
 
 
 
 
Anonym

Vilken sida beställde du de ifrån? :)

Svar: Har svarat i ett inlägg! :)
Oline Röd

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress