16 september 2013

101 DALMATINER

Allmänt

 
Hejhej! 

Dagen började med att jag gick upp ganska tidigt, runt halv 9, lite senare kom Frida och Labis och hämtade upp mig och sen drog vi till familjegympan som Frida nyligen blev ledare för. Vi var där i ca en timme och senare när jag kom hem hoppade jag snabbt in i duschen och sen var det bara att sätta sig i bilen för att åka och hämta upp Jullan på Arlanda♥♥

 Haha, anledningen till att jag har dom kläder jag har på bilderna är för att jag gick runt här hemma med mina gamla byxor som jag köpte i London för över två och ett halvt år sen, och ja myste runt typ. Sen så säger Julia att hon har ett paket att hämta ut och då hade hon köpt en tröja som nästa var i samma mönster som mina byxor..kände mig lite som att jag var en av valparna i 101 dalmatiner, hehe..

 

 

 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress