8 oktober 2013

Q/A

Allmänt Q/A

 

Q - Vilken sida beställde du de ifrån? :)

 

A - Först så beställde jag från en sida som heter Country-dreams i storlek 39. Men ju mer jag prövade dem här hemma så blev jag osäker på om de inte var lite förstora. Blev tillslut så att jag beställde storlek 38 från Holmlunds (exakt likadana, svarta med guldkedja). Nu väntar jag bara på att dem ska komma hem till miiig så att jag kan börja använda dem♥

 

 

 
 
 
 
Maria

Åh har precis samma problem faktiskt, har beställt i 39 men tror att dom kanske är lite för stora! Själva skon är liksom rätt mycket längre än min fot i alla fall men jag är osäker på om jag ska byta till 38. Har du fått hem dina? Jag vill gärna veta om 38 är jättemycket mindre än 39 eller om du tror jag kan ha dom då 39 är lite för stora? Skulle bli jätteglad om du kunde svara för vet verkligen inte hur jag ska göra! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress