25 oktober 2013

TORSDAG/FREDAG

Allmänt

 
Igår hade jag väl en lite otursdag skulle man kunna säga, var påväg för att möta upp Ida på gymmet och ja. Först ser jag att det är grönt för mig och när jag har kommit halvvägs över vägen så tittar jag åt höger och så ser jag bara hur en bil saktar in (trodde jag). Men det visade sig vara en tant över 80 år som bara körde väldigt sakta. 
Helt plötsligt så smäller det till när jag cyklar över övergångsstället och jag flyger av. Kommer inte alls ihåg hur jag landade men kände att jag hade ont på hela vänstersida när jag reste mig upp. Blev verkligen chockad, hade musik i öronen.  
 

tanten svängde sedan in mot busshållplatsen, eller snarare parkerade mitt i vägen och klev sedan ur bilen och gick sakta men säkert fram till mig och frågade vad som hände och hur det gick. En kort stund efter så stannar en man sin bil och kom fram till tanten och mig och frågade hur det gick osv. Han sa också att han själv för något år sen hade blivit påkörd av en bil på samma ställe som mig. Sedan ringde jag Ida och började gråta (antar att det var då jag verkligen förstod vad som hade hänt) sen kom mamma i full fart.
Mår helt okej idag, är bara öm i kroppen så stannade hemma från skolan. Jag har bara legat i sängen hela dagen och kollat på OTH + käkat glass.
Ikväll ska jag bara vila framför idol och äta ännu mera glass. Och imorgon åker jag till pappa, vi skulle även ta en tur till farmor. Skojskoj! Bara att ladda upp för att sitta på tåget i 8 timmar, men det brukar ju gå bra så att. Det är bara att ladda ned lite ny musik, ta med någon serie och så får Vecko Revyn-tidningen följa med.

 

Till något helt annat! Jag har fått hjälp med min design, dock så är den inte helt färdig än. Tänkte nämligen ta lite bilder nu när jag åker till Norge, till hedern. Men nu ska jag fortsätta kolla på One tree Hill, ni får ha ett så bra lov! I know I will! puss♥

 

 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress