18 november 2013

Q/A

Allmänt Q/A

 
Lovar du att vara ärlig? Jajamen
Du heter: Oline Röd
Smeknamn: Online, Ollie, Mimmi 
Låt som när du är ledsen sörjer till? några av Melissa Horns låtar brukar funka
Vad tror folk om dig? I have no idea
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och att jag är lik Miley Cyrus, vilket jag tar som en komplimang 
Hur imponerar en kille på dig? genom att vara omtänksam, ärlig, och han får gärna ha humor också   
Brukar du skratta för dig själv? haha ja det händer väl 
Är du allergisk i mot något? nix
Hur svarar du i mobilen?  hej de är Oline!
Antal timmar sömn inatt? ca 10
Brukar du komma i tid? jaao
När mår du bra? när man antingen planerar något roligt man ska göra framöver eller att man hittar på något spontant med vännerna!
Vad saknar du? Sälen 
Favoritdryck på morgonen? har ingen speciell 
Är du blyg? nä kan jag inte påstå 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm när det gäller kläder så JA   
Vad gör du i morgon? är antagligen bara hemma och är sjuk
Vad längtar du till?  första advent, då min familj och jag ska åka till Stockholm och julhandla 
Har du bra vänner och äkta vänskap? yesbox
Vad använder du för schampo? kommer inte på vad den heter men det är en grön flaska med en citron på
Hur gammal är du? 17
Om fem månader: fyller jag 18!!
Du samlar på: inget 
Gröna eller röda äppeln? gröna 
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  ringer å ringer, smsar Maja 
Vilken tid gick du upp idag: vid tolv någon gång 
Har du strumpor på dig nu? jaa
Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara en hel del och sen ta med mig hela släkten till Sälen över jul!
Bär du glasögon eller linser? inget av de
När går du upp ur sängen en helgmorgon? elva kanske
Solar du ofta?
Är du bra på att laga mat? nja 
Vad dricker du helst när du är törstig? pärondryck
Bor dina föräldrar tillsammans? big nono
Har du tandläkarskräck?  haha nei
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress