Grattis mor på morsdag! Vill bara säga att jag älskar dig massor och att jag inte kunde ha någon bättre mamma än dig. Under hela min uppväxt så att du alltid sagt det löser sig eller det fixar jag, när man har stött på olika typer av problem. Jag beundrar dig för att du alltid har löst problem så bra och att du alltid har varit så stark.
När jag gick i 5:an så fick jag diagnosen dyslexi (alltså att jag ser ord dubbelt ibland, så är det allafall i mitt fall. Vissa kan ju ha att ord/bokstäver flyter runt och byter plats i texten osv) Men enda sedan dess har du verkligen kämpat så att jag ska få så bra hjälp i skolan som möjligt. Både när jag gick på forssjö skola och på tallås så har lärare sagt till mig att jag ska vara väldigt glad över att jag har den mamma jag har! Och det är jag också♥.

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress