16 maj 2013

Old times

Familj

 
I söndags så gick mamma och jag igenom gamla bilder för att hitta några till Jullans student(!!). Och jag älskar verkligen att sitta och kolla på gamla bilder, brukar kolla om och om igen på samma bilder med jämna mellanrum. Men i söndags då så hittade jag sammaaaa bilder som jag aldrig har sett, bara händelser som jag kommer ihåg. Tänkte dela med mig av (några) här i bloggen. 
 
 
Frida 
 
Jag & Julia
 
Julia och jag hos farmor
 
Jag, Frida & Jullan på Öland <3
 
Jag & pappa 
 
Mamma & Julia i Norge 
 
Frida, Julia & pappa
 
Jag, Julia & Kajsa 
 
Julia & jag i Nordnorge
 
Mamma♥
 
Pappa, Julia, jag & Frida på Cypern
 
Låtsasfarfar, Jullan, pappa, jag &Frida 
 
Julia och ?
 
Jag, Julia & pappa
 
Frida & Julia <3
 
Jeg
 
Pappa och jag <3
 
 
 
Frida, Julia, Ida, jag och Elin <3
 
Haha pigga och glad!
 
Hihi mamma och Fridis 
 
Julia <3
 
Mamma
 
Danne <3
 
Pappa & Julia 
 
Mamma 
 
Jag och Julia hod farmor
 
Hehe far
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress