12 maj 2013

34

 
 Hej söndag.

 Jag har haft en riktigt skön helg, bara tagit det lugn, träffat kompisar, grillat, umgåtts med kusinerna, varit ute i solen osvosv. Det känns ju helt galet att nästa månad får man sommarlov!!
Men nu till något helt annat, på senare tid så har jag blivit så himla klantig, allafall dom här senaste dagarna. Som i fredags morse så går jag upp, käkar frukost, sen så står min ena kusin och spelar Wii (tennis) och jag tänkte att jag skulle köra mot henne. Så vi kör en liten stund och det gick en aning bättre för henne då så jag tänker att nej nu jäklar ska jag ta i...Och kommer i världens fart med högerhanden och fastnar med lillfingret i en "skruv" som sticker ut från tvättställningen.. Nu kommer jag antagligen ha ärr för livet.. Nu ska jag allafall ta ut lakanen från torktumlaren och bädda rent sen ta en dusch!

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress