19 augusti 2013

19 AUG

Allmänt

 
  
 
 
 
 
Hej alla fina läsare! 
Har varit barnvakt enda sedan jag vaknade vid halv 11 åt min lillasyster Nina. Hon var gullig och var lite fotograf åt mig förut. Ska strax gå ut i solen och njuta lite hade jag tänkt, man får passa på känner jag. Rätt som det är så blir det kallt, höst/vinter aa you name it. Ha det bra så länge!
 
 
jkzfashion

Heej vackring , har en nystartad webbshop med massa fina och unika varor är prisvärda ... kolla in gärna på jkzfashion.se och 10% rabatt med freegift på köpet.
Och du kan även tävla om en super söt klänning från vår webbshop -
http://jkzfashion.blogg.se/2013/september/tavling.html


Och titta gärna in vår blogg för inkomnade varor och nya erbjudan ...
--
MVH JkzFashion

Alicia

Snyggt!

Alicia

Snyggt!

Amanda

riktigt snygg outfit! :D

felicia

snyggt :)

Cajsa Tapper

Älskar skjortan! Var är den ifrån?

Svar: Cubus! :)
Oline Röd

Marlene S.R

fint:)

Anders Stolt

Snyggt och somriga bilder. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress