25 april 2013

25 April

 
2 tagna efter skolan idag.
 

Slutade 14.15 idag och skulle egentligen ha varit på utvecklingssamtal en timme senare men min mentor träffade jag på precis innan jag skulle hem och hinna slänga i mig någon mat. Och han sa att utvecklingssamtalet var nästa torsdag, och han gav sig inte heller. Och jag var helt hundra på att det var den 25 April vi skulle träffas. Så jag går hem och kollar på meddelandet han hade skickat till mig för ett tag sen och vad stod det där då?, jo den 25 April såklart.. Men varken mamma eller jag fick ta på honom sen och jag ringde till och med till skolan för att hitta honom men icke sa nicke. Jaja det löser sig.
Planen för idag är att kolla igenom några spanska ord och sedan ta en springrunda/PW! Älskar vädret btw, fick lov till att ta av mig skinnjackan påvägen hem förut. Men nu ska jag sätta fart så att jag hinner dra ut medan solen fortfarande är framme. Kram

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress