11 april 2013

11/4

Vardag

 

Sådär jah! äntligen färdig med all packning inför tävlingen i Göteborg. Alltid i sista minuten jag vet, men orkar inte packa typ en vecka innan man åker som en del gör. Inte för att det stör mig men bara att vissa saker som man ska ha med sig i resväska måste man ju använda under veckan. Allafall, tog och gjorde lite pommes till mig själv efter skolan, sen gick jag ut till garaget och skulle se efter om vi hade en sovmadrass (eller vad det heter?!). Tycker inte om att gå dit eftersom jag 9 av 10 gånger stöter på en spindel..men det gick bra, jag fick ut både madrassen, pumpen och resväskan utan att se dom äckliga krypen.
Snart kommer Julia och hämtar upp mig, mamma och Nina då vi ska hämta mat. Antingen blir det Sväng inn eller Mcdonald's. Mys!

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress